Server Graylisted .... zatraceny MX backup

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Leden 20 19:25:10 CET 2005

On Thu, Jan 20, 2005 at 02:36:12PM +0100, Lubos Dusany wrote:

> v logu serveru je zkusit za 90 vterin, v logu !!
> Asi je to to, co posilate, nicmene mi to prijde opravdu jako dost
> grutalni a slusne receno blbe reseni :/

Velmi chytre, protoze typicky spammer nebude udrzovat na svem serveru
nedorucitelne zpravy a pokus opakovat nebude. Regulerni MTA se po nejake
dobe pokusi dorucit znovu. Navic si vas server po uspesnem
(znovu)doruceni zapamatuje a priste by uz prodleva nemela byt (pamatuje
si jistou dobu IP a mailovou adresu).

BTW: Jestlize jste dostal mail zpet, mate divny MTA, protoze se pouziva
     docasna chyba. Jestli jste to videl jen v logu, tak na to
     zapomente.

Cesky to je vysvetlene od p. Satrapy zde:

http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3333

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz