Limitovani velikosti zpravy podle casu

pavel pavel na ogi.cz
Sobota Leden 29 09:54:44 CET 2005

Dne pá 28. ledna 2005 11:19 Kovar Jan napsal(a):
> Imap klient pozada o mail, imap server mu ho posle (zjednodusene). Ja ale
> chci, aby si proste uzivatel nemohl v urcitou dobu stahnou mail vetsi nez
> napr. 1MB.

co treba neco jako:

v 8 rano:
find /slozka_s_emailama -size +1024k -type f -exec chmod  000 \;

v 16,00:
find /slozka_s_emailama -size +1024k -type f -exec chmod  600 \;

Samozrejme za predpokladu, ze pouzivate maildir (umi treba courier).

Taky to bude potreba zamerit opravdu na soubory s emailama a mozna se to bude
chovat nepredvidatelne, kvuli indexum, opravdu nevim. Mozna bude nutne ty
zpravy nekam presouvat a pak vracet.

--
Pavel Vrany
http://ogi.cz/help/