postfix+Courier IMAP - outlook express

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pondělí Červenec 4 07:48:58 CEST 2005

Dne ne 3. července 2005 09:54 Jan Volesak napsal(a):
> Dobry den,
> mam trouble u zakaznika. Klient outlook express si saha IMAPem do
> schranky pres CourierIMAP. Obcas se stane to, ze okamzite po oznameni
> nove zpravy tuto oznaci za smazanou (preskrtne cervenou linkou) a pri
> pokusu o obnovu zpravy ci pristup k ni hlasi, ze zprava jiz neni na
> serveru k dispozici. v Maildiru ji zkopiruji na jine misto, vratim
> nazpet a jiz je to OK. Vzhledem k tomu, ze to dela povetsinou na jedne
> stanici, reinstaloval jsem komplet toto PC, nic. Mam pocit, ze to muze
> souviset s objemem dat v /cur, ale jist si tim nejsem.
> [...]
Uz jsem se s tim potka. Dela to vyhradne OE pri jakemsi poskozeni internich
docasnych databazi mailu.
kratkodobym resenim je mu je smazat a nechat si ho vytvorit je znova.
Z dlouhodobeho pohledu jsem to vyresil prechodem na thunderbird. (OE to zacal
delat tak cca jednou za mesic)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo