postfix problem

Jan Horák icebraker na icebraker.org
Pondělí Červenec 4 14:51:24 CEST 2005

Dobry den,
me se tohle stavalo kdyz se Postfix nemohl spojit na nekterou sluzbu,
ktera kontroluje prava klienta spojit se.

smtpd_client_restrictions    = check_client_access
hash:/etc/postfix/client_access,
                                reject_rbl_client sbl-xbl.spamhaus.org,
                                reject_rbl_client list.dsbl.org,
                                reject_rbl_client relays.ordb.org

Pokud se mu napriklad nedari spojit na sluzbu list.dsbl.org, tj. pakety
byly DROPnuty a ne REJECTnuty,
tak se stane prave tohle a ceka se az na timeout.

Jeste horsi situace nastava u pravidel virtual_mailbox_domains,
virtual_mailbox_maps, virtual_alias_maps a virtual_alias_domains, ktere
se pri jedinem doruceni emailu pouzivaji treba desetkrat (v
trivial-rewrite). V pouzivani tabulek je Postfix hodne nehostpodarnej.

Az se Vam to znovu sekne, tak se zkuste rucne spojit do vsech tabulek,
ktere pouzivate a uvidite, jestli je to tim.

Vzorovy prikaz: postmap -q schranka na domena.cz mysql:neco

S pozdravem,
		Jan Horak.