rh9+clamav

Martin Caslavsky martin-list na macroware.cz
Čtvrtek Březen 10 15:00:03 CET 2005

> jake mate prosim zkusenosti s antivirem ClamAV?
>
> Premyslim o jeho nasazeni na RH9 ... uz jsem pohorel na
> Woodym, tak zjistuji ev. uskali instalace a zkusenosti ostatnich.
>
> 1. jak casto ClamAV aktualizuje a jak je v antivirove
> kontrole uspesny?
> 2. je lepe ho na RH9 instalovat nad amavisem, nebo
> amavisd-new (ten se mi snad jeste nikdy nepodarilo
> rozjet...)? Slysel jsem, ze clamav-milter ma problemy se
> stabilitou a pri padu s sebou bere i postak...

Provozuju ho na Debianu woodym uz delsi dobu bez nejakych problemu. Mam
pusteny clamd a ten filtruje maily, které mu predhazuje maildrop (nemam rad
server-wide konfigurace -- preci jen každý ten antivir nemusi chtit).
O aktulaizace se stara freshclam tusim kazdou hodinu.

                         Martin Caslavsky
mcaslavsky na macroware.cz  +420 603 872 477
MACROWARE s.r.o.  http://www.macroware.cz
=======   Vas WEB na nasi hlavu   =======