rh9+clamav

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Březen 10 15:19:03 CET 2005

Bez komplikací provozuji sendmail + mimedefang + clamav na Debianu 3.0 a
na RedHatu 7.3. Filtr mám pojen pomocí milteru do sendmail právě proto,
aby byla filtrována veškerá procházející pošta (přijímaná i odesílaná),
nejen ta, která náhodou na tom serveru končí.

O aktualizace se stará freshclam, který například na debianu umožňuje
nastavení buď v pravidelném čase (přes cron), nebo x-krát denně
(freshclam jako démon).

Amavis nikde žádný...

Slávek.