rh9+clamav

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Březen 10 15:23:01 CET 2005

Ja ho mam na Trustixu v kombinaci postfix + amavis-new + spamassassin +
clamav. Problemy neregistruju. Instalace tak za 3 minuty.

TNX

-----Original Message-----
From: Mgr. Michal Nikitinský [mailto:mnikitinsky na zeal.cz]
Sent: Thursday, March 10, 2005 14:55 PM
To: sendmail na linux.cz
Subject: rh9+clamav

zdravim,

jake mate prosim zkusenosti s antivirem ClamAV?

Premyslim o jeho nasazeni na RH9 ... uz jsem pohorel na Woodym, tak zjistuji
ev. uskali instalace a zkusenosti ostatnich.

1. jak casto ClamAV aktualizuje a jak je v antivirove kontrole uspesny?
2. je lepe ho na RH9 instalovat nad amavisem, nebo amavisd-new (ten se mi
snad jeste nikdy nepodarilo rozjet...)? Slysel jsem, ze clamav-milter ma
problemy se stabilitou a pri padu s sebou bere i postak...

Diky moc za vase zkusenosti

minik