sendmail nestandartni volba maileru [SOLVED]

Řehoř Petr Petr.Rehor na i.cz
Neděle Březen 13 20:36:18 CET 2005

> timto smerem jsem se vydal pred casem, ale neuspesne.
>     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> a doplnenim totoho slova to zacalo pred chvili chodit. zde
> jsem mel chybu.

Za normalnich okolnosti se virtusertable uplatnuje pouze na lokalni
domeny (tedy ty ktere jsou napr. vyjmenovane v /etc/mail/local-mail-hosts)
Pomoci VIRTUSER_DOMAIN nebo VIRTUSER_DOMAIN_FILE se zacne virtusertable
pouzivat i na vyjmenovane domeny. Pak je obcas taky jeste uzitecne si
do sendmail.mc pridat:

   FEATURE(virtuser_entire_domain)

aby se virtusertable aplikoval i na subdomeny.

P.