postfix+virtual

Milan Ježek jezek na bierhanzl.cz
Středa Březen 30 10:23:09 CEST 2005

Dobrý den,

potřeboval bych vyřešit následující problém. Mám lokální postfix, kde
jsou lokální uživatelé na lokální doménu test.loc. Dále mám veřejnou
doménu firma.cz, kterou mám u providera (včetně poštovních schránek).
Uživatelé veřejných schránek jsou ve dvou různých městech.

uživatel v místě "A" pošle mail uživately v místě "A" (pepa na firma.cz to
jarda na firma.cz). Já bych ale rád zamezil tomu, aby tento mail odešel k
provideru přes můj lokální postfix a aby si jej jarda od providera musel
stahovat. měl jsem představu, že bych to řešil přes "virtual". Tam ale
musím mít doménu firma.cz jako MX záznam.  A co to udělá, když budu
posílat mail na pavel na firma.cz a tam chci, aby to k providerovi odešlo,
protože pavel sedí v místě "B"?

díky za radu
Milan