odmitnuti posty z e-mailu

Petr Barta petr na netas.cz
Čtvrtek Říjen 6 07:53:17 CEST 2005

> No plati to pre sendmail.... Proste ani neprebere postu.
> Pre postfix treba napisat pravidlo aby to podla odoslaneho servera presunulo
> mail do /dev/null alebo kam inam treba. Ale osobne mi pripada rozumnejsie ani
> ten mail neprenasat ;o)

To je samozrejme nesmysl - bud muzete pouzit header_checks, nebo nastavite
neco jako

smtpd_client_restrictions = check_client_access hash:$config_directory/client_access, permit

do $config_directory/client_access date:
IP.adresa.odesilatela	REJECT

- potom tu postu z dane IP adresy vubec neberete, a musi se o ni (a o
chybovky s ni spojene) postarat server odesilatele. Predpokladam, ze v tom
pripade ho to zacne zajimat... :-)

Pozor - musite si taky uvedomit, ze podobne opatreni musite mit na
zaloznich MX serverech, jinak vam muze posta chodit pres ne... :-)

 			Petr Barta