postfix relay + spamfilter

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Čtvrtek Říjen 13 19:18:24 CEST 2005

...a nedelate to amavisem? V tom pripade byste musil konfugurovat zachazeni se spamovym mailem v /etc/amavis.conf, jsou zde definice hranic pro oznaceni a zahozeni
Honza Volesak

-----Original Message-----
From: Dalibor Straka [mailto:dast na panelnet.cz]
Sent: Thursday, October 13, 2005 6:52 PM
To: sendmail na linux.cz
Subject: postfix relay + spamfilter

Ahoj,

mam postfix, ktery slouzi jen jako relay pro par lidi. Nastavil jsem
spamassassina jako skript, kteremu jej posle postfix a filtr mail
spravne zpracuje, prida X-Spam- hlavicky a posle zpet postfixu prikazem
sendmail.

Unika mi, kde si mohu nastavit, ze do urovne 5 bodu se e-mail propusti,
od 5 do 10 se napise do subjectu ****SPAM**** a od 10 vyse se takovy
e-mail zahodi nebo posle specielnimu uzivateli.
V /etc/spamassassin/local.cf je akorat nejaka hodnota od kdy se e-mail
povazuje za spam. Ja potrebuji jemnejsi deleni. Take bych rad nastavil
uzivatele, kteremu bude nevyzadana posta chodit.

Byl jsem zvykly na filtraci nikoliv pruchozivsich e-mailu, lec
ulozivsich se a ty jsem filtroval podle X-Spam- hlavicek procmailem pri
ukladani. Pri pruchodu e-mailu nevidim tuto moznost fitrovani.

Diky,
-- Dalibor Straka