postfix relay + spamfilter

Honza Vrbata honza na vrbata.cz
Čtvrtek Říjen 13 20:02:18 CEST 2005

muzete udelat urcite spoustu veci, napriklad si napsat skript, kteremu
bude vas spamassassin predavat maily na standardni vstup a ten skript dle
pritomne hlavicky mail nekam da (nejaky sberny adresar), preposle nejakemu
spamloverovi a slusne majly vrati zpet postfixu k dalsimi doruceni.
nicmene jednudussi reseni bych videl v pouziti nejakeho content
filteru, ktery bude spolupracovat s assassinem. ted me treba napada
amavisd-new a sagator. treba amavis lze urcite nastavit tak, aby zpravy v
urcitem rozmezi spamovitosti posilal dal se zmenenymi hlavickami a ty
hodne spamovite zahazoval (ukladal do repozitare)

preji pekny vecer

honza