Qmail-ldap+ maildrop

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Pondělí Říjen 17 08:45:57 CEST 2005

Dobrý den,
nevím komu přesně odpovídáte, tento dotaz jsem například Já položil do
konference asi před půl rokem,
 ale poradil jsem si s tím nakonec sám.
Není třeba cokoliv dělat s libnss-ldap, skript .mailfilter pro aktuálního
uživatele se dá vložit do obecného skriptu pro všechny uživatele pomocí
příkazu include. Aktuální adresář uživatele je pokud používá maildiry jasný.

Příklad obecného skriptu pro všechny uživatele pro filtrování spamu
, dá se sputit například před qmail-queue nebo na jiném místě.
(u verze qmail-ldap jsou všechny maildiry pod jedním jediným uživatelem a
skupinou, u mě vmail:vmail):

etc/maildrop/maildroprc
-----------------------------
logfile "./maildroprc.log"