Sendmail dlouhe odesilani posty

Josef Hrabec hrabec na ramgate.cz
Pondělí Září 19 14:46:10 CEST 2005

kdysi, kdyz jsem to mival udelane podobne, tak jsem mel takove obtize, pak
jsem napsal do hosts vsechny interface co jsem na tom serveru mel a
doplnil jsem tam taky nejake jmena pro ty ctyri pocitace co jsem mel v
siti a od tech dob se mi nic podobneho neopakovalo...  ale od te doby uz
mame v siti nekolik desitek pocitacu a tak je pro kazdy pocitac udelany
zaznam v dns jak A tak i PTR - zkusil bych tedy dopsat do /etc/hosts
zaznamy jak pro vsechny interface na tom stroji kde bezi sendmail tak i
pro vsechny pocitace, ktere s nim komunikuji

Pepa.