qmail + squirrelmail find error

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Čtvrtek Prosinec 14 16:59:57 CET 2006

Dobry den,
zkusim po delsi dobe zaslat dotaz, snad zde jeste nekdo aktivni zustal :)
Mam qmail s vpopmailem a squirrelmail jako web rozhraní. Pro IMAP slouží courier kompilovaný s AUTHMODULES="authvchkpw" dle http://www.bowe.id.au/michael/isp/webmail-server.htm#COURIER_IMAP, standardni balicek v SuSe neslapal. Kdyz si ve squirrelmailu dam vyhledávat text ve zpravach, vypise to chybu:

Warning: strpos() [function.strpos]: Offset not contained in string. in /srv/www/htdocs/squirrelmail/functions/imap_messages.php on line 522
Chyba : Nelze dokončit požadovaný úkol.
Neznámá odpověď IMAP serveru: 1.

Jakmile toto provedu na SuSe 9.3 s Postfixem, standardnim Courier-imap a squirrelmailem, je vše v pořádku. Na SuSe 9.2 to i s postfixem házelo stejnou chybu tak jsem provedl na tom stroji s qmailem upgrade na 9.3 ale ten Courier jsem musel kompilovat opet rucne a jede to na draka.

Poradite nekdo?
Diky
Honza Volesak