qmail + squirrelmail find error

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Pondělí Prosinec 18 13:11:17 CET 2006

Tipnu si, ze problem muze byt v utf-8 ?? Teda teoreticky by tomu mohla
odpovidat i ta hlaska, ale tezko rict. Pokud to ale postfix nedela a
qmail ano, tak bych nevidel problem v courieru ale prave v tom qmailu.
Neni mozny ze se to tam neco tluce ?? Nejaky filtr treba, typ schranky
co ja vim, proste vypadaji ty dorucene maily normalne ?? Co na to
nejakej tezkej klient s imap podporou ?? Funguje ?? Nebo hlasi jinou
chybu ??

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz