Velmi pomalé přebírání mailů

Vladimír Solnický vs-ml na email.cz
Středa Únor 22 15:31:12 CET 2006

Nemůže být nějaký problém spíše v nastavení OS/FW, jestli třeba není
aktivní nějaké pravidlo, které snižuje/reguluje množství dat, které
tečou jedním spojením ... ? Jen střílím, ale nemáte jen dva různé
sendmaily, ale hlavně dva různé OS, z toho jeden hodně starý (RH 6.2),
tam bych zkusil také pohledat ...

S pozdravem

V. S.