Senmail odmítnul přijmou poštu - kde hledat detaily

Vladimír Solnický vs-ml na email.cz
Pondělí Únor 27 12:29:29 CET 2006

Jan Volešák wrote:
> Mno, jedna se pouze o odesilani potvrzeni o prijmuti mailu? Tam by mohl byt problem obecny. Tusim, ze utlouk v tu chvili neposila svoji identitu, snad reply ci jakou adresu, a tak to rve, neni to ono?
> Honza Volesak

A jinak ta hláška, kterou Vaše protistrana dostala, obsahuje tři části a
ve třetí z nich je buď celý vrácený dopis nebo alespoň jeho hlavičky
(záleží na zadání DSN při odesílání a u DSN nepodporujících systémů na
nastavení systému). Takže si tuto část nechte zaslat/odfaxovat/coliv a
najděte, kde je tam chyba.

Jinak je jenom dobře, že to konečně některé MTA kotroluje, protože co si
některé MUA dovolovaly posílat, to už bylo strašné. A na prvním místě
jako obvykle produkty MS.

Zdravím,

V. S.