Amavis mailq problem - temporary failure

Petr Barta petr na netas.cz
Úterý Leden 10 08:49:52 CET 2006

> mam postfix s amavisem + clamav/spamassassin. Po vypadku proudu byl
> nejaky problem se sitovkou, ktery se vyresil, ale amavis, zrejme kvuli
> chvilkove nemoznosti odesilat, ci kvuli vypadku jednoho z clanku
> (clamd/spamd), provedl zajimavou vec. Maily, ktere byly ve fronte byly
> umisteny do deffered a i kdyz nyni vse funguje jak ma, tyto maily je
> nemozne vysypat do schranek. Kdyz si maily necham vypsat pomoci mailq,
> je u nich status (temporary failure). Kdyz pouziji postsuper -r ALL,
> provede se nove zarazeni do fronty, ale skonci s tim, ze napise toto ke
> [...]

Bezite to v "sendvic" modu - tedy v modu, kdy vam na Vysokem portu bezi
jina instance smtpd, ktera od Amavisu prebira zpravy k doruceni? Pokud
ano, napada mne, jestli Vam ta druha instance bezi...

 			Petr