qmail+spamassassin filtruje pouze odchozi postu

Tomas Kouba tomas na jikos.cz
Pátek Leden 27 11:35:06 CET 2006

Zdravim,
zdedil jsem instalaci qmailu s ukolem priinstalovat tam clamav a
spamassassin.

Postupoval jsem podle navodu na http://www.rauros.net/projects/qmail/.
Testovaci skript prilozeny ke qmail-scanner funguje dobre (mail je
zkontrolovan SA i clamav - vidim to v logu i v hlavickach prichoziho
mailu).
Pokud qmail zpravy odesila tak filtry funguji take (je to mozna zbytecne
ale zatim to nevadi).
Pokud qmail zpravy prijima tak projdou jenom pres clamav.
Nasel jsem ze problem je zrejme v nastaveni promennych pres /etc/tcp.smtp,
ten muj vypada takto:

127.:allow,QS_SPAMASSASSIN="yes",QMAILQUEUE="/var/qmail/bin/qmail-scanner-queue"
:allow,QS_SPAMASSASSIN="yes",QMAILQUEUE="/var/qmail/bin/qmail-scanner-queue"

Mohli byste mi poradit kde je chyba, popripade jak ji najit? (zkousel jsem
pridavat ladici vypisy do qmail-scanner-queue.pl ale vypada to jako by je
qmail ignoroval  :(

--
Tomas Kouba