Problem s prichozi postou

Petr Barta petr na netas.cz
Úterý Červen 6 07:14:33 CEST 2006

> chtel bych se zeptat na moznosti pri reseni problemu.
> Z Internetu mi chodi zpravy, ve kterych ma odesilatel i adresat moji
> domenu.
> Jakym zpusobem lze tento typ zprav zachytit?
> Predem diky za kazde nakopnuti :-)

No, nepisete jaky postovni server pouzivate, ale obecne bych rekl, ze
staci povolit odesilani posty s Vasi domenou jen z vyjmenovanych Vami
povolenych IP adres.
Predtim bych si ale overil, jestli je skutecne adresa odesilatele s Vasi
domenou uvedena i v obalce, nejen v hlavickach zpravy - to byste pak
resil problem, ktery neexistuje, a pravdepodobne marne. :-)

			Petr Barta