postfix

Petr Barta petrc na netas.cz
Čtvrtek Březen 30 09:56:10 CEST 2006

> Dobrý den, Nevíte zda jde nejak udělat aby v případě že postfix sám
> neodešle email z nejakého důvodu, tak aby jej předal jinému serveru
> (samrthost) stím že danej server požaduje ověření uživatelského jmena a
> hesla při odesílání ?

Jde Vam o to odesilani podminene, nebo o overeni uzivatele?

Pokud podminene odesilani, nevim, jestli je to mozne (nikdy jsem to
nezkousel, ale spis o tom pochybuju).
Pokud o overeni uzivatele, to urcite jde - podivejte se na SASL howto
(http://www.postfix.org/SASL_README.html) a manual k smtp
(http://www.postfix.org/smtp.8.html) - bude Vas zajimat konfiguracni volba
smtp_sasl_auth_enable a dalsi s ni spojene.

Jinak si myslim, ze tenhle dotaz patri spis do sendmail konference, kam ho
take crosspostuju. :-)

 			Petr Barta