vpopmail + spamassassin - kontrola vsech zprav

Bc. Radek Krejca radek na ceskedomeny.cz
Úterý Květen 23 09:25:39 CEST 2006

Dobry den,

  vcera jsem zrusil qmail-scanner.pl pro spamassassin a zacal pouzivat
  vpopmail s podporou pro spamassassin. Jsem celkem spokojen, akorat
  jsem zaznamenal jeden problem, zacalo mi prochazet par e-mailu,
  ktere nejsou zkontrolovany a jsou spam. Tyto e-maily maji jako
  odesilatele domenu, do ktere projdou, cili napr. mail s odesilatelem
  ceskedomeny.cz na ceskedomeny.cz s furou informaci o modrych pilulkach
  projde bez povsimnuti. Da se nejak nastavit, aby se kontrolovaly
  vsechny e-maily?

  Jeste mam dva poddotazy, prvni je, zda se da nejak pocestit
  spamassassin (v local.cf mam lang cs bez vysledku, nicmene jsem
  presvedcen, ze to chodit nemuze, kdyz tam lokalizaci nikde nevidim).

  Muj druhy dotaz je, ze bych rad zlikvidoval qmail-scanner uplne,
  nyni mi jeste zustal pro clamav a zajimalo by me fungujici efektivni
  reseni. Existuje perl modul pro spamassassin, akorat bych nerad, aby
  to bylo z blata do louze. Mate s tim nekdo nejakou zkusenost?

  Diky
  Radek

--
S pozdravem,