kopie posty na 2 serverech

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Neděle Říjen 1 14:41:41 CEST 2006

On Sun, 1 Oct 2006, Ondrej Koala Vacha wrote:
> Zdravim,
>
> toto reseni je podobne jako virtual, nicmene to je to, co mi nevyhovuje,
> totiz nutnost zadat presmerovani pro kazdou adresu. Hledam neco jako 'pro
> tuto domenu posli postu na server1 a na server2.

Letmym pohledem do kodu postfixu lze nehlednout, ze jediny mechanismus,
ktery umoznuje mnozeni mailu, je virtual a aliases (bcc je apod. je delane
take pres virtual). Neco jako vice transportu pro jeden mail definovat
nelze.

Nicmene to, co chcete, by pres virtual melo byt aspon priblizne
realizovatelne, coz takhle do virtual mapy pro pridat

@example.com: @example.com, @example-copy.com

Tim se dosahne toho, ze kazdy mail na user na example.com je jednak nadale
zpracovan (tj. napr. dorucen lokalne), jednak namnozen s destinaci
user na example-copy.com, coz muze byt treba nejaky explicitni SMTP transport
na jiny stroj.

-- Honza Houstek