Postfix: kontrola obsahu zpravy

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 16 19:33:52 CEST 2006

	Zdravim,

jak byste v postfixu resili kontrolu obsahu zpravy (antivirus, antispam,...)
v ramci SMTP spojeni? Zkousel jsem udealt policy server pro end-of-message:

main.cf:
smtpd_end_of_data_restrictions = check_policy_service unix:private/authtest

master.cf:
authtest  unix  -       n       n       -       -       spawn user=nobody argv=/tmp/srv.pl

ale ten policy server dostane na vstup jen policy request bez zpravy
samotne:

request=smtpd_access_policy
protocol_state=END-OF-MESSAGE
protocol_name=ESMTP
client_address=127.0.0.1
client_name=localhost.localdomain
helo_name=linux.cz
sender=kas na linux.cz
recipient=kas na linux.cz
queue_id=6D4A41AF40EF
instance=37b9.4533c02b.0
size=37
sasl_method=
sasl_username=
sasl_sender=
ccert_subject=
ccert_issuer=
ccert_fingerprint=

pricemz ve /var/spool/postfix/incoming je soubor 6D4A41AF40EF, ale bouhzel
je prazdny.

	Druha moznost je delat to pres filtry, ale to mi prijde jako
overkill (proc by tu zpravu mel postfix nacitat zpet, kdyz mi staci
jen pres policy server pridat do zpravy dalsi hlavicku).

	Jak toto resite? Diky,

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |