Postfix: kontrola obsahu zpravy

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Říjen 17 10:46:30 CEST 2006

: Policy server na vstup nedostava celou zpravu.
:
	No, a k cemu teda policy server pro fazi end-of-message je?
Co s nim muzu udelat navic oproti treba fazi RCPT nebo DATA? Dobre,
u RCPT nevidim celkovy pocet prijemcu. Ale jaky je rozdil mezi
DATA a end-of-message?

: > 	Druha moznost je delat to pres filtry, ale to mi prijde jako
: > overkill (proc by tu zpravu mel postfix nacitat zpet, kdyz mi staci
: > jen pres policy server pridat do zpravy dalsi hlavicku).
:
:    a)  viz README_FILES/SMTPD_PROXY_README

	Toho jsem se bal :-) Ze by se mi chtelo psat vlastni
SMTP-like server pro filtrovani, to teda ne. Nevite jestli v Perlu
existuje nejaky modul, do ktereho bych si napsal jen ten filtrovaci
vnitrek a nemusel se zabyvat parsovanim toho pseudo-SMTP, co Postfix
pouziva pro filtrovani?

:    b)  viz README_FILES/MILTER_README  ve verzich postfix-2.3.x

	Mam 2.2. Je 2.3 uz realne pouzitelna? Nejspis to bude schudnejsi
cesta nez psat SMTPD_PROXY.

	Diky,

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |