Qmail - preposilani

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Neděle Duben 1 11:32:20 CEST 2007

Tezka vec, ja kdyz jsem se pokousel neco sanwichovat, tak to vzdycky blblo. Nakonec jsem zvolil cestu

v .qmail souboru pred radkem posilajicim mail do schranky mam:
|grep -f ../.spammers &>/dev/null && exit 99; exit 0
| qmail-scan

v .spammers mam toto, coz zaridi smazani spamu nad hranici nastavenou pro oznaceni:
^X-Spam-Status:.[Yes]

script /usr/sbin/qmail-scan zaridi vymaz zavirovaneho mailu, uz ani nevim odkud to mam:
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
#!/bin/sh

PATH="$PATH:/usr/sbin"
CAT=/bin/cat
CLAMHOME=/var/lib/clamav
INFECTEDDIR=$CLAMHOME/infected
TMP=`/bin/mktemp $INFECTEDDIR/ok-scan.XXXXXX`

$CAT > $TMP

clamdscan $TMP || exit 100
/bin/rm $TMP
exit 0
Takto mohu selektivne nastavit pro koho se ma kontrola provadet.
Honza Volesak