Skripajici komunikace mezi seznam.cz a postfixem

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 2 01:05:56 CET 2007

Zdravim zucastene,

resim uz delsi dobu zvlastni situace, kdy si uzivatele obsas postezuji, ze
jim chybi mail, ktery zjevne byl odeslan. Mozna si neco sem tam smazou se
spamem, to nemuzu vyloucit, ale dneska jsem nasel pripad, ktery je mimoradne
zvlastni, protoze je "ztrata" dohlednatelna v logu.

Email sel ze seznam.cz na vice adres a odesilatel jej ma v odeslane poste s
vice (2) adresami, jak ale v logu mam zalogovane, ze seznam predal email v
ramci smtpd jen s jednim prijemcem. Cili ten druhy chybi uz v ramci prijmu,
neni to ztrata na spamfiltru, antiviru a podobne. Pokud byl predan se dvema,
tak se jeden ztratil tak brzy, ze neprisel ani zalogovat.

Jedna se o postfix verze 2.2.5.

Nesetkali jste se s nim nekdy? Google mi nic neporadil. Myslite, ze zablbnul
seznam a nebo je fakt mozne, ze je nejaka zasadnejsi chyba v postfixu? Prece
jen bych cekal, ze 2.2 bude rock stable, v changelogu od te doby neni oprava
neceho takoveho zminena.

zdravim
dan