Skripajici komunikace mezi seznam.cz a postfixem

Pajo Bodyman Pajo na trz.cz
Pátek Únor 2 14:06:31 CET 2007

Bc. Radek Krejca napsal(a):
> Dobry den,

>   seznam.cz ma problem s maily obecne, ja mam problem, ze mi po nejake
>   chvili hodi hlasku Temporary banned. Kdyz jsem to resil s jejich
>   spravci, tak byl udajne problem v tom, ze v ramci jedne SMTP konexe
>   lze na seznam poslat jen 5 zprav. Vyznam tohoto omezeni sice moc
>   nechapu, ale budiz, tak jsem hodil na server misto Sendmailu Qmail,
>   ktery co zprava, to konexe a vysledek stejny. Opet se mi vraci posta
>   s temporary banned. Reseni se seznam.cz je takove, ze mi nejsou
>   schopni rici, kde je chyba s tim, ze logy neuchovavaji.

Zdravim,
ted si nejsem uplne jist , ale verejny poskytovatel je povinnem uchovavat
zaznamy o komunikaci pul roku pozpatku. "Vyhlaska 485/2005 " vysla
nekdy v prosinci 2005 . Vice na
http://www.root.cz/r/legislativa-zakony/rok-2005/12/
http://www.mvcr.cz/sbirka/2005/sb169-05.pdf
Ze by se to seznamu netykalo .

jinak mate pravdu posilat zpravy na seznam je neco jako hazet hrach na zed .

Pavel