podivna 20 sekundova prodleva po RCPT TO:

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Červen 1 09:51:34 CEST 2007

Zdravim,

z niceho nic (=nepamatuju si, ze bych neco menil) mi na Debian Sarge
Exim 4 s amavisem, clamavem a spamassassinem zacalo neco zdrzovat prijem
kazdeho mailu presne o 20 sekund. Proste v SMTP, jakmile prijme RCPT TO:
<adresa>, tak se to na 20 sekund zastavi, nez se objevi "250 Accepted".
Zkousel jsem jako prvni vec vypnout DNSBL v amavisu (rikal jsem si, ze
treba nektery prestal opet fungovat a tak je tam 20 s timeout), ale
nepomohlo to.

Nema nekdo nejake tuseni, kde by se mi tech 20 sekund mohlo objevovat?
Pro odvsiveni bych musel zastavit cely provoz (je to pomerne vytizeny
mailserver), takze nejdriv se zkousim zeptat, jestli to nekdo nahodou
nezazil taky.

Diky.

Petr