qmail - poskozena priloha

Vladimír Solnický vs-ml na email.cz
Čtvrtek Březen 1 11:15:44 CET 2007

Jan Volešák wrote:
> Dobry den,
> [...]
Dobrý den,

jen pro upřesnění, co se stane, když vezmete dopis, který je ,,v
nepořádku``, uložíte ho do editovatelného formátu (traditional unix mbox
třeba), odstraníte tu jednu řádku a znovu ho otevřete? Je možno takto
jednoduše změnit zprávu na ,,dobrou``?

Podotýkám, že mě to zaujalo, ale jen spekuluji, tato hlavička asi nemá
zveřejněnou definici a sám winmail.dat občas dostanu  rád bych se ho
zbavil). V každém případě mi přijde podivné, že by relay.inway.cz, což
býval kdysi unixový stroj (teď se nepodívám) přidával nedokumentovanou
hlavičku od MS.

Dejte, prosím, vědět, zda odmazání něco vyvolá (a co přesně).

S pozdravem

V. S.