Odesilani mejlu na seznam.cz - lost connection

Michal Dobes dobes na tes.eu
Pondělí Březen 26 13:34:06 CEST 2007

Roman Beitl napsal(a):
> Dobry den,
> mam 2 ADSL linky od 2 provideru, obe se chovaji stejne. Kdyz posilam z
> Linuxoveho serveru mejl s prilohou vetsi jak 1.5MB, ve fronte ma mejl cca
> 3MB tak cca na 50% odesilani dojde k chybe:
>
> - lost connection with mx2.seznam.cz[194.228.32.32] while sending message
> body

Pokud mate ADSL, tak v odchozim smeru mate max 512 kb/s, a to je po
zapocteni agregace moc malo. Seznam aplikuje filtr, kdy pokud data
tecou moc pomalu a nebo i moc dlouho, tak to spojeni natvrdo zarizne.
Cili predavani posty prostrednim mail relay vaseho ADSL poskytovatele
je asi nejjednodussi reseni, protoze od nej to na seznam potece o dost
svizneji.

M.