Dorucovanie posty cez zalozny MX

Vladimír Rengevič vlado na grafon.sk
Úterý Duben 8 15:24:44 CEST 2008

Dobry den,

asi som divny, ale vzdy som bol presvedceny ze ak ma niekto zalozny
MX server a ma ho v DNS zaznamoch bude ho prevadzkovat.
Ale slavny slovensky T-com sa prostrednictvom svojho "mailmastra"
k problemu vyjadril nasledovne:
**************************************
Problem je v tom ,ze to bolo zasielane (z mne neznameho dovodu ) na
postar.t-com.sk (tam nebol spusteny sendmail - teraz je vypnuty uplne
pretoze cez sekundarny MX chodi zvacsa SPAM)
No a ja mam problem lebo mam vo fronte 1700 mailov ktore tvrdosijne
odmieta prijat postar.t-com.sk. Da sa nejak sendmailu "povedat"
aby si prehodil server ktoremu ma postu odovzdat na primarny?
Ide mi o spravy uz vo fronte sendmailu na dorucenie.

Dakuejm za pomoc a radu. ;o)

Vlado
--

Ing. Vladimir Rengevic