Dorucovanie posty cez zalozny MX

vs-ml na email.cz vs-ml na email.cz
Úterý Duben 8 22:51:52 CEST 2008

8. 4. 2008 napsal(a) Petr Barta na tĂŠma ,Re: Dorucovanie posty cez zalozny...`:

> Na sendmailu uz jsem strasne dlouho nedelal, ale nestacilo by Vam
> nastavit si lokalne zaznam postar.t-com.sk na IP adresu, na kterou to
> chcete poslat, a predhodit to sendmailu? Je mi jasne, ze to neni reseni,
> ale jako workaround by to mohlo stacit, ne?

Dobry den,

ohledne zmeny IP by to fungovavay mohlo, ale muselo by se sendmailu
zakazat, aby si sahal do DNS, coz asi na tak ostrem stroji neni mozne. Bez
vlastnosti typu FEATURE(nocanonify) a podobnych todiz sendmail nepouziva
jen /etc/hosts podle nastaveni /etc/nsswitch.conf, ale ma tendenci delat
resolving via DNS na vsechno.

No a k puvodnimu problemu -- pamatuji, ze jsem to kdysi resil, uz si
nepamatuji, jak. :-( Asi bud vypadat jako osel, ale pokud DNS nabizi
spravne hodnoty (tj. prijmajci MX ma ciselne nizssi prioritu nez ten
neprijimajici), zkousel jste, za nepomuze poslat signal HUP
hlavnimu procesu sendmailu (nebo restart)?

Sendmail uz nyni spravuji jen na domacim pocitaci, takze vzdycky neco
nastuduji, udelam, a mam par let klid. :-)

Zdravim,

V. S.

P. S.  Omlouvam se, ze pisi bez diakritiky; provedl jsem urcite vetsi
zmeny a ted me ceka podobne nove studium s realizaci u konzolove cestiny,
ktera nejak prestala funmgovat.