SMTP relay?

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Pondělí Leden 7 15:53:51 CET 2008

Odesíláš poštu ze strojů, které jsou pro danou doménu jako MX?
 preference 10, mail exchanger = mail.strojvimp.cz. 212.20.74.196
 preference 20, mail exchanger = esva.strojvimp.cz. 88.103.123.108

Ještě abys nedejbože odesílal z bloku ip určených pro dynamické přidělování na ADSL :) To by bylo ještě horší. V zásadě je to klasické naspoofování domény, resp. příznak. Já mám doménu mailhostovanou na seznamu a taky s tím mám problém.
 Je to otázkou přístupu protistrany. Když je tam nějaký razantnější mechanizmus, který to odmítne okamžitě, je to problém. Třeba spamassassin by tomu jen přidal bodíky, kterých by nemuselo být kriticky moc.
 Chce-li protistrana s tebou komunikovat, mělo by stačit jim zaslat ip a vysvětlit situaci. Požádat je o exclude, přidání na white list nebo tak něco.
Honza Volešák