SMTP relay?

Czechtony czechtony na strojvimp.cz
Úterý Leden 8 08:24:02 CET 2008

Vsechen problem se spamem a moji IP v cbl je
spojen s moji neschopnosti presvedcit amavis aby
neinformoval spamera o tom ze je spamer :-(

Prozatim jsem amavis vyradil a nechavam plnit uzivatelum
schranky viagrou.

S odchozymi spamy je problem vyresen.
Z cbl jsem byl venku behem chvilky.

Nat jsem zrusil, relay nedelam, mel by byt pokoj.

Ted ten amavis a notifikace...

Jinak diky...