mazani starych zprav

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Leden 15 01:22:38 CET 2008

Slávek Banko wrote:

> Řekl bych, že podstatný není sendmail, ale způsob uchování zpráv.
> Pokud jsou uchovávány v maildiru, tak je smazání zpráv otázkou smazání
> jednotlivých souborů - například pomocí tmpreaperu.
>
> Slávek
Hmm, bohuzel jsou ve formatu mbox, tedy v jedinem souboru. Umel bych zpravy
vymazat programem v Perlu, aale jak zajistit, aby mi do toho souboru po dobu
zpracovani sendmail nic noveho nezapsal? I kdyz jak nad tim ted premyslim, tak
on by to mozna mohl umet pop demon (pop3d), ze?
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz