zahazovani zprav v qmailu

Petr Barta petr na netas.cz
Úterý Listopad 4 12:06:28 CET 2008

> Mam problem s obrovskym mnozstvim spamu. Qmail nestiha zpravy rozdelovat do schranek a vsechno se hromadi ve fronte.  Uz jsem jich mel ve fronte pres 50 000. Naprosta vetsina zprav ma podvrzenou ci neexistujici adresu odesilatele, tak me napadlo minimalizovat rezii tim, ze na to nebude odpovidat. Idealne, kdyby to slo vyresit nastavenim qmailu.

Rozumim spravne, ze se Vam vraci nedorucitelne zpravy (proto ten MAILER
DAEMON) na adresy z Vasi domeny, ktere neexistuji?

Pokud ano, je podle meho nazoru lepsi variantou takove zpravy vubec
neprijimat, a behem SMTP spojeni zkontrolovat adresu, na kterou to ma u
Vas prijit. V takovem pripade by Vam snad mohl pomoci postup popsany v
sekci "RECIPIENT VERIFICATION" na
http://free.acrconsulting.co.uk/sw/qv/qmail-smtpd.8.html

Bohuzel, presnejsi informaci Vam nereknu, s qmailem nepracuji...

	Zdravim,
	Petr Barta