zahazovani zprav v qmailu

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Středa Listopad 5 01:10:15 CET 2008

Vaclav Dusek wrote:
> Jenom idi.. by se snazil zopakovat Tvuj pokus.
> Nezlob se za ta prikra slova...
>
> To je tak velky problem zkonfigurovat napr. MailScanner -
> http://www.mailscanner.info/ ?

No pro mne ano :-) Koukal jsem na ten web a nikde jsem tam nenasel "minimal
requirements", jen tohle:
"If you are running a recent system such as RedHat 8 or Perl 5.8...."
No a to by asi byl problem. Jak jsem se jiz zminil, je to velmi maly server a
(asi i proto) velmi zastaraly. RedHat6, Perl 5.6.1, Pentium 600MHz. Na tom bych
to asi nerozbehal.
Ostatne nikde jsem se tam nedocetl, jestli ten mailscanner umi maily rovnou
odmitnout, pokud se odesilatel naleza na blacklistu, nebo je prijme a zahodi. Me
se proste osvedcilo rovnou odmitnout spojeni kazdemu, kdo je v nejakem IP
rozsahu pro Cinu a podobne zeme. On mi posle HALO a ja jemu REJECT (zjednodusene
receno).

Jo, a NE, opravdu necitim potrebu upgradovat HW ani SW. Pro moje potreby to bude
stacit jeste 10 let :-)

--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Petr Vileta, Czech republic
(My server rejects all messages from Yahoo and Hotmail.
Send me your mail from another non-spammer site please.)
Please reply to <petr AT practisoft DOT cz>