Tajny videonavod, jak vydelavat penize na internetu

rkotlikova na rktwin.cz rkotlikova na rktwin.cz
Středa Červenec 9 23:35:24 CEST 2014

Ahoj,

radi byste vydelavali vic?

Jeste rok zpatky jsem to mel stejne, porad jsem si pujcoval a byl
neustale v dluzich. Cekal jsem vzdy na vyplatu a nemohl jsem se ji
dockat. Rozcilovalo me, ze si nemuzu poridit veci, ktere jsem chtel. A
nevedel jsem jak z toho ven. Kdyz minuly rok jsem uplnou nahodou
objevil tajny videonavod, ktery mi na vzdy zmenil zivot. Bylo to ceske
5:07 min video, kde je krok po kroku ukazano, jak se da opakovane
vydelat 1100 Kc pouzitim chyby v systemu. Zalezi jenom na tom, jak moc
u toho chcete sedet a denne muzete vydelat vice nez 8400 Kc.

Po nekolika dnech otaleni jsem se rozhodl zkusit postup a bylo to
nejlepsi rozhodnuti meho zivota. Stacilo dodrzovat presne to, co ve
video navodu bylo predvedeno. Od toho momentu se mi obratil zivot
vzhuru nohama. Splatil jsem dluhy, odesel z prace, koupil si auto,
nasel jsem si pritelkyni a jeli s ni na dovolenou do Malediv (krasna
zeme se vzdy prejicimi lidmi).

Uvedomil jsem si, ze uz jsem si za tu dobu vydelal dostatek penez a ze
bych se mel podelit i s mymi kamarady a jejich kamarady o tento system.
Nahral jsem video navod na internet, aby k navodu mel pristup kazdy a
mohli vydelavat se mnou.

Vubec nic za to nechci, jen vas chci upozornit, ze velmi brzo video
zase smazu. Shlednete cele video zdarma. A splnte si take sve sny.

Podivejte se na cely video navod zde: http://internetove-penize.info