OT: debata pro pobaveni

Ivan Bibr bibri na mandrake.cz
Čtvrtek Srpen 22 14:17:43 CEST 2002

 Zdravim,

je to silne OT ale prece jen, pokud se chcete trochu pobavit, doporucuji
navstivit zumpu ceskeho internetu www.zive.cz a podivat se na tuto debatu:

	http://zive.cpress.cz/H/Businessmagazin/F.asp?ARI=107160&CAI=2034&HID=14

Krome toho, ze zde p. Hlavenka opet dokazuje svuj nebetycny "diskusni um",
se cca v polovine debaty strhla diskuze nad GPL a to pomoci velmi
zajimavych prostredku. Napr takoveto vysvetleni GPL jsem jeste nikde nikdy
nevidel:

 To je fakt soda :)

S pozdravem

			Ivan Bibr

--
  Mgr. Ivan Bibr                        bibri (at) mandrake.cz
  					http://www.mandrake.cz

:wq