hackerslab.org

Středa Červenec 17 11:29:31 CEST 2002

Martin Filip (Nexus) píše:
> mno.. tak tenhle level jsme resili hodne dlouho... nakonec jsme dosli k
> zaveru, ze z ceskych dialupu, na kterych jsem v te dobe byl, to nejde a
> tudiz to nikdo z nas nebyl schopen udelat... pokud tedy jste na tomhle
> stejne, tak jsem pro to vyresit stejnym zpusobem, jakym to s nami
> vyresil nejaky hodny clen teto sqele hry - poslete mi heslo na level
> predchozi (abych vedel, ze nechcete preskakovat) a ja vam poslu heslo dal...
	Tímto způsobem se můžete jistě propracovat až do konce. Popíráte tím
ale hlavní smysl hry, kterým není dostat se do HoF, ale otestovat své
znalosti nebo si v reálné situaci uvědomit, že díry a chyby nejsou v systému
vzácností - a pak podle toho zkontrolovat svůj vlastní systém. Pokud se
nedokážete ani s mnoha informacemi a dezinformacemi v boardu plus výtvory
předchozích zkoušečů dostat do úrovně n, budete mít nejspíš potíže i
v úrovni n+1.
(A pokud si nedokážete zajistit jinou ip adresu, nejste dostatečně
talentovaný vlamač :-).)