Odstranění linuxu z firemního PC

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pondělí Červenec 22 11:58:49 CEST 2002

On Sun, Jul 21, 2002 at 04:11:52PM +0200, Jirka Kosina wrote:
> Reci podobneho vyznamu jsou typicky slyset od lidi, kteri sami meli s
> pravopisem na "zakladce" nejake vaznejsi problemy. ;) (ve Vasem mailu jsem
> si zbezne vsimnul dvou - ty carky kolem slova "myslite" jsou takto proc?
> Proc mate rozdeleno "takovy to"?) ;))
To mate pravdu. Delam samozrejme chyby. :-( :-)
Ja jsem rad, kdyz me nekdo upozorni, ze neco delam spatne a snazim se
to zmenit. Bohuzel u nekterych lidi v ruznych konferencich to nejde videt,
proto obcas napisu takovyhle mail.

> Jista pravidla je treba dodrzovat, protoze bez nich by se jazyky ubiraly
> pomerne anarchisticky smery jakymi by se jim zachtelo a za nekolik
> desitek ci stovek let by si lide vzajemne nerozumeli vubec. Cimz
> neobhajuji nesmysly typu mala/velka pismena.
Ano.

> Nicmene mam pocit, ze toto je off-topic i tady ;)
To je mozne. Pripadlo mi dobre rict, ze jsou tu i takove problemy.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX