gcc

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Červen 19 07:02:23 CEST 2002

   From: Michal Špaček <skim na deltaes.cz>
   Date: Tue, 18 Jun 2002 13:02:50 +0200

Zdravím,

   > Kdyz uz se o tom bavite, proc by gcc verze 3.0 nemelo byt vhodne pro
   > cokoliv? to se zastavime ve vyvoji?

prosil bych o přesnější citace. Takto si čtenář může myslet, že větu "GCC
verze 3.0 je naprosto nevhodné pro cokoliv." jsem vyplodil já, což není
pravda. Např. pomocí GCC 3.0.2 je možné přeložit OpenOffice.org ;-)

I'm glad that Emacs is bigger and more open than some of the people who use
it.
                  -- Tony Reed in gnu.emacs.help