Droga?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Květen 13 21:31:18 CEST 2002

   From: Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>
   Date: Mon, 13 May 2002 18:18:29 +0200

Zdravím,

   > Nevite nahodou nekdo, co je s lsd.linux.cz ? (asy sem zavyslak :-(
   > ;-)))))

bohužel se mi nepodařilo získat server/člověka, který by byl ochoten LSD
dále provozovat/spravovat/vylepšovat. Na druhou stranu, LSD bylo napsáno
v roce 1997 a od té doby jsem na to nesáhl, takže si asi dovedete
představit, jak to vypadá.

Pokud se najde někdo, kdo se toho ujme...

The arrangement of menu bar items differs from most other GUI programs.  We
think that uniformity of look-and-feel is boring, and that Emacs' unique
features require its unique menu-bar configuration.
                  -- An unknown author in Emacs 20 Antinews