instalace RH 7.3

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Květen 14 21:05:17 CEST 2002

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Tue, 14 May 2002 10:33:49 +0200 (CEST)

Ahoj Milane,

   > Nekompletnost prekladu je problem zastoupeni RH v Cechach a jeho
   > pristupu k reseni teto otazky (spise nepristupu). Neni to problem muj
   > nebo toho, ze bych to nechtel udelat dobre.

společnost Red Hat v České republice nemá zastoupení. Je zde pouze
"reprezentant". Tím nechci říct, že bys neměl pravdu, jenom to uvádím na
pravou míru.

Já být společností Red Hat, tak bych takovému "reprezentantovi" (který mimo
jiné dokázal "naštvat" i člověka, který se na lokalizaci podílí nejvíce)
opravdu poděkoval. Ale to je pouze můj osobní názor, který je zcela jistě
ovlivněn prostředím, ve kterém pracuji.

BTW - opět si myslím, že bychom měli pokračovat v talk na linux.cz...

printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);
                  -- 2.0.38 arch/sparc/kernel/smp.c