BSA a Policie ČR

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Květen 16 15:09:25 CEST 2002

Zdravím,

jistě již víte o http://www.bsa.cz/tiskzpravy/07_05_2002.htm

Jsem velmi zklamán postupem české Policie a zejména zavádějícími
informacemi v reklamním materiálu BSA.

Zajímalo by mne, za co byl odsouzen "podnikatel z Čáslavi" na 2.5 roku.
Bylo to neoprávněné podnikání, pokus o podvod nebo doopravdy porušování
autorských práv? Vzhledem k tomu, že by si Policie ČR jistě nedovolila
šířit svůj materiál tak, aby došlo k nějakému faux pas (tedy nepotrestání
za další trestné činy, které daný člověk spáchal), tak předpokládám, že to
je celkový rozsudek za všechny trestné činy, kterých se zmiňovaný člověk
dopustil. A opravdu, slečna (její příjmení začínalo na písmeno L) na
hotline BSA mi potvrdila, že mimo jiné se tam jednalo i o pojišťovací
podvod.

Takže suma sumárum: BSA opět používá nemorální prostředky k boji proti
softwarovému pirátství a nyní se do toho neštítí přizvat ani státem
financované instituce a co víc, dokonce i Policii ČR.

Je mi z toho opravdu špatně.

Emacs 21 == most popular GPL warez
                  -- Faux in gnu.emacs.help