ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Květen 25 10:02:57 CEST 2002

On Fri, May 24, 2002 at 11:02:53PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Obstrukce kolem GPL jsou veci, ktere se Linuxu a GNU dotykaji velmi tesne.
>
> Rekl bych, ze je to pro Linux zivotne dulezita zalezitost.

<noflamePLEASE>

Na druhou stranu docela nechapu, proc by talk na linux.cz mela byt pro tento
ucel mene vhodna. (Alespon ja jsem to pochopil tak, ze to nema byt
"flames na linux.cz", ani "zumpa na linux.cz", ale list zamereny na netechnicke
temata souvisejici s linuxem apod.)

Pokud Vam vadi, ze je v talk na linux.cz maly provoz, pripadne malo lidi,
pak se mi zda, ze prave mate sanci ji vice zpopularizovat ;-)))

</noflamePLEASE>

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/