Bezdratova sit nebo sit tel. koax?

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Čtvrtek Únor 6 00:19:23 CET 2003

Dobry den,
    mate naprosto rozporuplne naroky. Jedine stesti, ze jste jeste
nenapsal, ze to ma splnovat pet devitek:-))

Ad varianta 1, tedy bezdratova sit. S timhle zkusenosti nemam, nicmene
kdyz se zkusite poptat lidi okolo komunity czfree.net, snad Vam
poskytnou znacne mnozstvi praktickych zkusenosti. S cenou vsak asi nic
neudelate protoze sitovky IEEE 802.11b proste v CR levneji nesezenete. S
poctem 12 uzlu je podle me WLAN zbytecne draha.

Ad varianta 2, tak to se nechytam. Podle me by slo leda na necem ve
stylu CATV:-)) Jinak by se podle me televize napr s ethernetem rusila a
to za predpokladu, ze stavajici TV rozvod je realizovan vhodnym typem
kabelu a ze by se Vam podarilo prizpusobit ho do sbernice a ze na nem
nebude dochazet k odrazum signalu atd. Cili, mi tohle reseni prijde jako
trochu fantasktni:-))

Podle me je Ethernet na TP kabelazi nejlevnejsim resenim. Jestlize na ni
nepristoupi majitel objektu, pak me napada jen telefoni vedeni (vedou li
se soubezne aspon dva pary. sice to asi pravdepodobne nebude fungovat,
ale zkusil bych to...) a nebo nektera z technologii bezdratove LAN...
tusim ze v minulosti bylo vice konkurencnich technologii a mozna by se
naslo neco vhodnejsiho i kdyz je mozne, ze Vam bude IEEE 802.11b stacit.

Uvital bych, kdybyste pak napsal zkusenosti
Mejte se pekne
    Tomas

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html