hw v "extremnim" prostredi

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Únor 7 10:59:19 CET 2003

On Fri, Feb 07, 2003 at 10:19:09AM +0100, Petr Vaněk wrote:
> v oblibenem pohostinstvi se nam "polamal" CD prehravac.
> nechce se nam tam kupovat novy, proto jsme se rozhodli
> jej nahradit "linuxovym jukeboxem" - mp3/ogg/audio cd
> do externiho zesilovace atd.
>
> jak ale zabranit opotrebeni HW v silne zatezovem prostredi?
> = neskutecne zahuleno. resp. se mi jedna o zabraneni
> vniku koure k cd mechanice a nejspis i k harddisku.
>          Petr Vanek

HW se neopotřebí v zátěžovém prostředí, když tam nebude. Nejlépe
tedy umístit do jiné místnosti a do sálu natáhnout jen dráty.

HDD újma IMHO nehrozí, nejhůř na tom jsou ventilátory, CD a FDD.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz